close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים מנצחים לעיצוב חדר הרחצה

מערכת שורשכא אב, תשעט22/08/2019

רעיונות מהירים ונקיים לרענון עיצובי לחדר האמבטיה שלכם

תגיות:
חדר הרחצה משמש אותנו לשמירה על היגיינה, למקלחות חמות וממושכות אחרי יום ארוך ולחוץ בעבודה, להתלבש בפרטיות וללא הפרעה וכדי להתאפר מול המראה הגדולה. כדי ליהנות מחדר רחצה מעוצב ומאווירה נעימה ומרגיעה במקלחת, כדאי לתכנן היטב את עיצוב החדר, תוך התייחסות לגורמים כגון קונספט העיצוב הכללי בדירה, הרגלי ההיגיינה של בני המשפחה, מאפייני הדיירים והטעם האישי שלהם, גודל החדר, תשתיות ותקציב.

חשוב לציין כי לא חייבים להזמין קבלן שיפוצים ולהיעזר באדריכל או מעצב פנים כדי להוסיף מעט צבע לחדר הרחצה וכדי לעצב אותו בהתאם לטעם האישי שלכם. בעלות נמוכה ובמחירים
שווים לכל כיס כל אחד יכול לרכוש פריטים מעוצבים לשדרוג המראה והעיצוב של חדר הרחצה, בלי להיכנס להוצאות מיותרות של שיפוצים מקיפים בבית ובאמבטיה, ובלי להפוך את הבית לאתר בנייה.

טיפים לעיצוב חדר רחצה קטן או מרווח
אם יש בביתכם חדר רחצה קטן יחסית, חשוב לפעול על פי הטיפים של אנשי המקצוע ולהימנע מאביזרים גדולים, למשל מארון אמבטיה גדול התופס שטח רב ומצבעים כהים הגורמים לתחושה של חלל קטן ודחוס. לכן, כדאי לצבוע את הקירות בגוונים בהירים, כמו כן מומלץ לבחור אריחי חיפוי בגוונים בהירים ונעימים לעין, ובהתאמה לאריחי הריצוף. כמו כן, מומלץ להתקין מראה גדולה היוצרת תחושה של חדר רחצה גדול יותר.

כאשר אתם מעצבים מחדש חדר רחצה מרווח יחסית, קל יותר לבחור ארונית אמבטיה, כלים סניטריים, מקלחון ואביזרים לעיצוב החדר, אך חשוב להקפיד על שפה עיצובית משותפת, סדר וארגון.

הטיפים החשובים ביותר עבורכם הם:
• תכנון מיקום נקודות חשמל – כדאי לתכנן מראש את מיקום נקודות החשמל באמצעותן תוכלו להטעין ולהשתמש במברשת שיניים חשמלית, במכונת גילוח ובמוצרי חשמל נוספים.
• תאורה מחמיאה – כדאי לבחור גופי תאורה עמידים בעיצוב יוקרתי ובהתאמה לקונספט העיצוב שבחרתם לחדר הרחצה, מומלץ להתקין לפחות גוף תאורה מרכזי אחד המפיץ אור בכל החדר וגופי תאורה נוספים מעל המראה, צמוד לקיר וכדומה.
• אסלה תלויה וניאגרה סמויה – בחדרי רחצה רבים יש אסלה וניאגרה, כאשר אתם מעצבים מחדש את החדר כדאי לבחור אסלה תלויה וניאגרה סמויה כדי לנקות בקלות את החדר וליהנות ממראה יוקרתי וייחודי.
• אקססוריז לחדר רחצה – יש מגוון אביזרים ואקססוריז לעיצוב חדרי רחצה, למשל שטיחים, וילונות עמידים לאמבטיה, כוס מעוצבת למברשות שיניים ולמים, מתקן בעיצוב יוקרתי לסבון נוזלי, מדפים מעוצבים מחומרים עמידים המתאימים לסביבה לחה ורטובה, ארונית אמבטיה עומדת או תלויה, סבוניות ועוד.

לעיתים אפשר לרכוש שטיחון לאמבטיה בעיצוב מרהיב וייחודי, ולאחר הנחת השטיחון במקום העיצוב משתנה פלאים, ולמעשה בעלות של כמה עשרות שקלים אתם זוכים לשדרוג משמעותי ולעיצוב יוקרתי עם טאץ' אישי.

באתר ורדינון תוכלו למצוא מגוון דגמים של שטיחון לאמבטיה, במחירים אטרקטיביים. כמו כן, באתר תוכלו למצוא מגוון אביזרים מעוצבים באמצעותם תוכלו להפוך את חדר הרחצה לאלגנטי, לנוח ולנעים יותר, וכל מקלחת תהפוך לחוויה מרגשת ומפנקת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה